Betaling met Klarna
Bij Anodyne bieden wij achteraf betalen aan, via Klarna. Op deze manier is het voor jou als klant nóg makkelijker om onze producten te testen. Jaarlijks worden vele mensen opgelicht door malafide webshops die gekochte goederen niet leveren. Om vervelende situaties te voorkomen biedt betalingsmaatschappij Klarna de mogelijkheid om mensen te verzekeren dat ze alleen betalen voor iets dat ze daadwerkelijk ontvangen, dat ze betalen voor datgene dat ze besteld hebben en wanneer ze de bestelling willen behouden.
De producten van Anodyne® mogen tot 30 dagen na ontvangst getest worden. Lees hier meer over in onze FAQ.
Indien u voor Klarna als betaalmethode kiest, krijgt u de factuur van Klarna per e-mail toegestuurd op het moment dat de bestelling door ons is klaargemaakt voor verzending. Na 14 dagen krijgt u van Klarna een betalingsherinnering zonder herinneringskosten. Let erop dat u in uw Ongewenste Post kijkt als u geen factuur heeft ontvangen. Tijdens de 30 dagen proefperiode kunt u het product testen tijdens het sporten, op het werk, etc. Indien u niet tevreden bent met je product, kunt u deze gratis naar ons terugsturen om het om te ruilen, of te retourneren.
Bent u tevreden met je product van Anodyne? Dan kan de factuur betaalt worden door op de link in de Klarna e-mail te klikken, en voor de door u gewenste betaalmogelijkheid te kiezen.
Wie is Klarna?
Klarna biedt al sinds 2005 een veilige en simpele manier om online te shoppen. Via Klarna kun jij als klant jouw bestelling eerst ontvangen, voordat je daadwerkelijk iets hoeft te betalen. Klarna zorgt ervoor dat je onze producten kunt gebruiken, zonder dat je geld hoeft te betalen indien onze producten niet aan je verwachtingen voldoen. Dit alles om jouw online beleving te optimaliseren.
Anodyne maakt het makkelijk
Bij Anodyne willen wij onze klanten graag helpen aan een optimale lichaamshouding en daarom hebben we het makkelijker gemaakt om onze producten te proberen door Klarna als betalingsmogelijkheid aan te bieden. Als u vragen over Klarna hebt, kunt u meer lezen in onze veelgestelde vragen. Je kunt ook voor al je vragen terecht bij onze klantenservice, zowel via de live chat, e-mail als telefoon.
Je hebt altijd het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens met betrekking tot onze behandeling van jouw persoonlijke informatie. Klachten kunnen onder anderen worden verstuurd per formulier op https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/privacyrechten/klacht-over-gebruik-persoonsgegevens of per telefoon: 088 - 1805 250. Autoriteit Persoonsgegevens, Bezuidenhoutseweg 30, 2594 AV Den Haag.
Anodyne ApS
P.O. Pedersens Vej 9
8200 Aarhus N
Tlf. nr.: 020 262 2008
E-mail: info@anodyne.nl